czwartek, 31 marca 2016

Moje ulubione włosowe blogi!

Zainspirowana Anwen, postanowiłam stworzyć swoją listę blogów włosowych :) W sumie to fajne zestawienie, bo czytam wiele takich blogów, ale jest kilka, których zniknięcie wywołało by mój smutek.
No to.. zaczynamy!



blondhaircare.com

Natalia jest moją krajanką, stąd też dodatkowa porcja sympatii do Jej bloga. Wpisy na blogu są treściwe, profesjonalnie przygotowane i przydatne. Natalia robi piękne zdjęcia!


kasianafali.pl

Moje guru, jeśli chodzi o pielęgnację fal. Kasia to skarbnica wiedzy o olejach i stylizacji fal i loków, a wpisy na blogu są zawsze przydatne. Poza tym, kocham patrzeć na kolor Jej włosów :)


sophieczerymoja.com

Ola i Monika moją tak zjawiskowe włosy, że można do nich zaglądać choćby po to, żeby na nie popatrzeć. Dziewczyny dużo eksperymentują i testują wiele kosmetyków, przyjemnie czyta się u nich recenzje.

4. zamglonaiw.blogspot.com - Jak Dziecko We Mgle

zamglonaiw.blogspot.com

Iwona pisze nie tylko o włosach, a każdy jej wpis jest wartościowy. Zauważyłam, że Jej porady dotyczące kosmetyków do pielęgnacji cery zawsze się u mnie sprawdzają :) Piękne są zdjęcia na blogu, a wpisy Iwony są zawsze dobrze przygotowane i trafiają w moje gusta :)


I to było by na tyle, ale ograniczyłam się do blogów typowo włosowych. Pominęłam takie, gdzie włosy są jednym z wielu elementów, jak np. blog Candymona, Agwer czy Bijum. Tam też regularnie zaglądam :)
Anwen nie wymieniam, ponieważ to oczywiste, że ten blog jest na liście, jednak aktualnie nie jest już dla mnie tak inspirujący, jak kiedyś. Czasem wracam do starych wpisów Ani, nadal znajduję tam wiele ciekawych rzeczy :)

J.

7 komentarzy: